Återvinningscentralen

Gah, man säger ju så! Återvinningscentralen, ett relativt vuxet ord tycker jag, i klass med medtrafikanter och ambidexter! Nåja, vad jag egentligen vill ha sagt är att jag ska packa bilen full med skräp och bege mig mot denna plats, som väl enklast kallas ÅVC. Ska bli fint på bron nu, är less på allt bråte men hann inte riktigt med igår.
Ska även packa duschgrejer och duscha ikväll på jobbet, är ganska fint att ha det bortgjort när man kommer hem.

Jo, men visst blev det skyffla snö idag också. Betydligt mer än igår så det tog lite längre tid men som sagt, nyttigt att vara ute och röra på sig i friska luften. Har lite känningar i ryggen så jag tror jag kommer att få lite ont men det är sånt man får ta.
Haha värken jag fick i högra skinkan igår, efter sparkturerna, är försvunnen nu så det var inte så allvarligt :) Det är nog ganska bra motion trots att det ser otroligt fånigt ut när man kommer farandes. Jag ska se, om det inte måste skottas i morgon SKA jag gräva fram sparken, som jag sa igår. Då kan det hända att jag köper måla nästa vecka och pysslar på i garaget. Förhoppningsvis har de reflexfärg... finns det ens? Jooo... det måste det ju göra?!

Pratade med lilla syster Sofia idag och planerar väl att åka dit inom en snar framtid.. inte nu till helgen, inte nästa men helgen efter den skulle passa bra. Får se hur många slantar man har kvar efter IKEAtrippen, det kan ju lätt dra iväg där men jag håller tummarna för att vi ska kunna åka ner. I såna fall tror jag det blir att ta bussen, är lindrigare än att köra själv. Fast å andra sidan är det bra att ha en bil när man är där.. kanske... men ja.. äsch, vi får se.

Jag har inte ställt sängen på högkant än ;P
(Hade en teori om att spara plats men jag tror inte att det är så praktiskt när man ska sova)

Fasligt vad tiden skulle springa iväg idag då! Kan bero på långa sovmorgonen...
Nu måste jag faktiskt lasta bilen och åka iväg så jag hinner hem, packa duschgrejer och hund, och sedan iväg, iväg mot jobb, jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0