Bättre nu

Uh, jag var inte alls pigg i eftermiddags. Kändes som att jag skulle DÖ, typ.
Det gjorde jag dock inte.
Jag och M. tog sparkarna till ICA för att handla. När vi kom tillbaka var vi så pigga att vi gav oss ut på ännu en runda, utan matkassar denna gång. Det var riktigt kul, tror jag ska ta och rota fram min spark ur bodan och glida runt byn nån dag. Fast med min tur har de väl sandat jätteordentligt just den dagen.

En riktig bantarkväll men siktet inställt på pizzan i kylen när jag kommer hem.

Har suttit och varit duktig en stund nu, renskrivit mötesprotokoll och försökt kolla upp lite utbildningar, men nu tror jag att jag och M. ska titta på TV och ta det lugnt ett tag.

Ett samtal bara.

Kommentarer
Postat av: Li

Jag tror det :)

Dom är så söta så nu :) Sitter och har börjat gå på mindre promenader runt filten ^^

Man vill bara äta upp dom! =)

2009-01-19 @ 20:59:57
URL: http://physical.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0