En sammanfattning

Dagen som varit har varit... fullproppad.
Uppe innan det börjat bli ljust (fast i ärlighetens namn blev det ljust ganska snart efteråt) och biltur, inte så lång, till en nyvaken E som hade kokat kaffe. Lite surr och mys senare åkte jag vidare för att hämta upp Niklas och vi gick på stan.
Idag har jag förresten slagit ett personligt rekord, handlade mat för tusen kronor. Jag gissade på att det skulle kosta cirka en miljon så jag var ju liiiiitegrann förberedd :P

Personalmöte, gick finfint fast jag blev alldeles tom i huvudet av allt surr.

Resetn av dagen är ännu tristare så den ids jag inte ens skriva om. Nikki skötte sig så fint hos min mor och far dock, exemplariskt måste jag säga. Söthund nr.2, Klara, skötte sig inte lika exemplariskt, som brukligt.

Nu har jag vilat en stund och duschat, varit ute med hundarna och slagit upp ett glas vin som står här bredvid.
Ska ta det lugnt resten av kvällen... det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0