Life in the fast lane

Rubriken var väl lite överdriven kanske, men känns som att jag fått igång mitt liv nu, kickstartat, kanske överväxel? Det finns inte mycket tid till att slöa och slappa och ska sanningen fram är jag nöjd med det, mer än nöjd. Har inte ro att sitta still och göra ingenting, inte så ofta i alla fall.

Det blir galej ikväll mest troligt, och lika glad är jag för det! Bytt skift på jobbet så jag jobbar natten i stället för dagen i morgon, utmärkt. Går vi ut blir det Valdino, Kalles är kul men jag har på känn att det kan komma att finnas alltför många irritationsframkallande personer där så jag tror inte det blir så värst trevligt om vi skulle gå dit. Nä, Valdino blir det bestämt.

Promenaden med jobbet blev lång och tankarna snurrade i skallen hela tiden, förutom när jag surrade i telefonen. Vi har fått våra kläder nu, alla ser likadana ut med namnet på framsidan. Det blir en gullig syn när vi är ute och går :) Värsta matchande pensionärerna, redan vid 25 års ålder. Nåja, Linda är ju 26 så för henne stämmer det bättre haha. Det var även under promenaden jag kom på att jag verkligen, verkligen var partysugen. Jag känner för att göra nåt riktigt roligt för att få alla o-roliga tankar ur sinnet en liten stund. Skulle få sova över i Lindas lägenhet om hon skulle till Luleå, smidigt. Då behövs det bara fixas skjuts och så, då har vi vårt på det torra!

Handlade på ICA och var tvungen köpa Level-snus. Det ser så gott ut fast jag vet att det smakar urk och blä. Gillar att dosan påminner om cigarettpaketet, varför jag gillar det har jag ingen som helst aning om! Vissa saker fastnar man väl bara för, I guess.

Får se till att äta ordentligt till middag så jag inte pajar festen :P Hoppas nu herrn ringer snart och meddelar hur det ordnade sig med drickat, så jag kan surra öronen av honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0