Nystart

Startar om dagen, skönt med dusch och klädbyte, skönt att sitta en stund med min bok och läsa.


På tal om klädbyte, mina byxor börjar bli för stora. Kan det ha något med missade måltider att göra? Mest troligt, har gått ner nästan två kilo sen i söndags, jag tror inte att träningen ensam är anledningen. Så, så, tappade kilon kommer (alltför) lätt igen när man minst anar det. Får se till att de kommer tillbaka som muskler i stället för fett, är ju som lite onödigt att få tillbaka fläsket man blivit av med.

..and I´d give up forever to touch you, ´cause I know that you feel me somehow.. you´re the closest to heaven that I´ll ever be and I don´t want to go home right now. And all I can taste is this moment, and all I can breathe is your life.. and sooner or later it´s over, I just don´t wanna miss you tonight...

Nu ska jag ta och samla ihop mina grejer och åka iväg. Blir galen av att sitta här utan någonting att göra. Eller, jag har ju egentligen hur mycket som helst att pyssla med men inget jag känner för just nu utom att sticka iväg till Linda och höra hur läget är, om äventyrsbad nästa lördag låter som en bra idé, om hon ska med på gymmet imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0