Så riktigt nöjd

Har fått mig en sen, men ordentlig, middag! A-K hade lagat VÄRSTA goda älgköttsgrytan och sparat lite till mig, vilken tur att jag inte köpte nån äckel-blaskig baguette på Statoil! Mätt och belåten, nu är det strax dusch&uppfräschning som gäller för min del, sen bädda rent i sängen på jobbet och bara vara glad åt mys med popcorn. E. har Klaramojjen tills lite senare då han skulle komma förbi med henne. Hon var så trött igår efter skidturen att hon sov resten av dagen, det är inte ofta det händer! Tror att hon blir lite tröttare av att vara med andra hundar också.

Igårkväll var vi först hos Niklas ett tag sen övertalade vi Dalle att han skulle dricka så då åkte vi in till honom och satt där i stan ett tag. Det blev ingen utgång för trots att jag inte alls druckit mycket blev jag så fruktansvärt... ja, ni vet, dålig! Det var bara för E. att ringa Niklas som snällt kom och hämtade upp oss i stan. Till saken hör att han precis åkt hem så han blev lite förvånad och trodde att E. lurades men så var ju inte fallet.

JAG sätter inte käppar i hjulet för nån eller nåt. JAG säger inte åt folk vad de får eller inte får, jag tror att människor måste få göra det de själva vill göra. Jag visste ju för fasikens inte ens om det?! Så nä, jag hade absolut inget att göra med att han inte kom, det här börjar bli jävligt irriterande, som om någon VILL tro att jag försöker styra och ställa och blir sur över någonting som jag absolut inte bryr mig om för fem öre. Det sjuka är ju att jag förklarat det också, till och med. Hur som helst, tro vad du vill tro, det är ju ditt problem inte mitt :)

I morgon ska Nikke följa med mig och köpa en ny TV. Bra, för jag kan inte fara själv för en stor TV ryms inte i min mini-bil.
Jag har erbjudit A-K att följa med till IKEA nästa torsdag, då blir vi tre (kanske 4 om Niklas skulle med). Jag har på känn att det kan bli en mycket trevlig tur, och ja, herr Fredriksson, jag ska äta köttbullar och potatis tills jag svimmar!
Mmmmmmmm!! Say no more...

Jag har en sjuk, sjuk känsla i min kropp... den försvinner nog ikväll. Eller, den är nog inte alls sjuk den är normal. Great. Hurra för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0