Ska det vara på det viset...

Aah, kom hem tlil huset för en stund sen och det var hyfsat varmt trots bitande kyla utomhus... mamma ringde och sa att de bara hade -12 grader, hur kan det komma sig? 11 grader kallare här, det är ju inte riktigt klokt!

Jani, så jag var i skogen igår i en stuga och drack vin och hade trevligt. Det blev sent, sent och mycket prat, prat, sen slocknade jag som en tändsticka i soffan. Det var några nätter sen jag sov så bra, även om det inte var vad man skulle kalla "bra" egentligen. Vaknade till ungefär en miljard gånger, flertalet berodde på stulet täcke!


Nu ska jag till mor och far och äta mat, sen ska jag handla lite och sen hem för att packa ihop lite grejer. Nu ska de ut. Bort. Iväg. I alla fall ner i lådor. Sen om de blir ordentligt packade, ja det får vi se, beror på vilket humör jag är på.

Kanske Norrfjärden-övernattning ikväll, vi får se. Emil skulle vakta Klara i morgon så det löste sig perfekt. Hon kommer att tycka att det är såååå kul att få följa med när han åker skidor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0