Ultimate weekend

Helgen var verkligen så som man vill att en helg ska vara! Lördagen speciellt, både uteliv, spänning och party.
Spänningen, den stod Niklas för när han skulle köra in till stan. Först en stunds hjärtstillestånd när han körde rakt förbi en stoppskylt och lyckades stanna bilen cirka en millimeter från plogkarmen. "HÅLL I!!!!" skrek han när bilen gled ut mitt på stora vägen. Efter att ha backat tillbaka och fortsatt kommenterade han det hela; "Jag hade kontroll". Jo, hej, bullshit. Har man kontroll behöver man inte skrika håll i ;P
Nästan påkörda renar och en annan bil som hade voltat ner i diket hann vi också med på samma bilfärd.
Party hos Dalle, mkt bra, krogen mkt bra fast det blev som bara att surra med en och samma person och när vi inte hade nåt kvar att surra om... ja då åkte vi hem :D Inte tal om att mingla här inte.

Nu sitter jag på jobbet så det blir bara en snabb resumé, har i alla fall haft en superfin helg med en superfin person. Hundarna funkar bra ihop och D.A.H. verkar trivas bra i huset så där lär det inte bli några problem.
Gått sightseeing idag, fast det var inte så mycket att se där ute på åkrarna... KÖRT sightseeing också, fast det var samma visa där.

Håhå, jag vet inte jag... nöjd och belåten som jag inte har varit på länge! I morgon blir det samla ihop lite saker hos Emil och ta med till huset, sen stan och kanske köpa lister och dörrfoder så att hallen blir klar nån gång.

Let me wake to see you each and every morning


Kommentarer
Postat av: Li

Tjenixen!

Du ska se kissebäbisarna nu! Dom har blivit så stora! Dom har börjat springa omrking nu :D Dom är väldigt sociala :)

2009-01-27 @ 18:50:12
URL: http://physical.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0