Varelser

Har hört ryktas att det sprang varelser bredvid min kaffekopp idag på stan! Vill vänligt men bestämt dementera det påståendet samt göra klart för alla att jag minsann inte är en "bästa plats-tjuv", jag råkade placera min feta röv där helt enkelt :)

Önskar dock att Barbapapa-varelserna hade sprungit omkring vid min kaffekopp, det hade varit kul att se på. Fast de kan ju inte springa utan ben? Kommer inte riktigt ihåg hur de tog sig fram, måste leta reda på nåt gammalt klipp och titta lite.

En fullproppad dag idag, plockat bland Emils grejer och sprungit på stan en sväng. Lagat en hemskans massa mat, mer än vad jag brukar men det är så KUL att fixa käk till nån som äter i princip allt.
Har precis varit ute med hundarna en sväng och ska snart lägga mig ner i sängen och börja läsa någon av böckerna som blev lånade på biblioteket idag. Först måste jag vika lite nytvättade sängkläder.

Jag har ont i halsen, men det går nog över. Gör faktiskt rätt så aj-aj, speciellt när jag sväljer eller... nä, det gör aj-aj hela tiden. Fast som sagt, det blir nog bättre tills i morgon. Sjuk, det har jag inte tid att bli.

Torsdag blir det hälsa på syster och titta på Alex innebandyträning, han kommer att bli nöjd som fasiken :)

...och förresten så känner jag mig också nöjd som fasiken, ska ni veta!

We all live and we all cry
We all hurt the same inside
We all fall down,
then we lose faith in who we really are
But if we bend instead of break
The choice for us is to make it together
Lay your world on me
I can take the weight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0